Hade förfest hos mig igår

o det va trevlans vill jag lova =) Lollo , gurra, chilli-christos, dennis o jag kollade lite klipp på Youtube och sjöng singstar! Roligaste klippet var iaf Remi, kängurun hehe =). Sjönt med lite om han som har stor*** lång kraftig och tung (8). Bilderna säger allt! Men de kommer i nästa inlägg eftersom det valde att krångla massor nu.


Imorse vakna jag jätteseg och med halsont:(.. Tråkigt för då orkar jag inte gå på kräftskiva i Norrpan som jag skulle gjort annars, får smitta ner karln istället. Välte ut mitt vattenglas med på morgonen som var fullt, o tvingades upp vid 10 tiden. Med denna start på morgonen kände jag mig inte sugen på att städa dagis nånstans..Men det funka sen när jag kom dit, hade bilen med så slapp vänta på sega tåg=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback