Tokrolig men proppad helg

Japp, så äre. I fredags var jag hos Johanna och Tuva och grattade Tuva som fyller 1 år den 5 aug=). Hon fick en grön och rosa klänning med barbapappa på och ett par rosa leggings till det=). Sedan var det dagisstäd,. Efter städet åkte jag till Emils fest i Ekholmen=) Det var najs, trots att jag blev lite besviken att Gucci dragit precis innan jag kom:P.. Vi spela kubb, jag Emil och en Pernilla i samma lag, först fick vi stryk , men andra gången fick vi övertaget, men precis när det gick som bäst var Pernilla tydligen tvungen att kasta på kungen så vi loosa igen.. Men vann nästan;p

På lördagen blev det jobb på stenåldersgatan 9.00-21.oo, men jag fick sluta vid 20 eftersom jag inte tog rast. Därefter bar det iväg till Johans julfest =) Det var mysigt, men man blev inte jättepepp av "Stilla natt" alltså:P.. men de bytte sen. Glögg, lussekatter och klädd gran, vad mer kan man önska 1 aug?:P.. De flesta skulle ut sen, men för oss panka människor blev det hemmåt , lite mkt dricka vart det och en aningen galet. Så annika och jag tog oss ett dopp i en fontän innan Danne o jag fortsatte mot berga.
Efter det så började jag på mitt pass 11-23+ J det va rätt tufft men vi tog det rätt lugnt och tittade lite film och så. Sen jobbade jag morgon nu då,. 6-9 och snart ska jag till Lingonhemmet o planera inför den stundande "Hamra-festen"=)
Ikväll kommer jag vara trött tidigt ovh sova gott.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback