Trött o jävlig

Japp det är jag och VÄRLDENS KLUMPIGASTE.. men det bjuder jag på och orkar inte må dåligt av det längre:P. Liksom klämmer mobilen, genom att fälla föreläsningsstolen på den i jackfickan och sätter mig, man ser nu bara ca 50 % av skärmen,.. o en liten bukla på baksidan...,.
SKITKUL!! hehe så om ni smsar, räkna med att jag ringer upp.

Och sen det där jäkla internetbank, krånglet. Beställer en dosa till banken, men fattar inte att jag fått kort som jag ska hämta ut och hade slängt avin att hämta ut den med i all hast. NU fick jag en ny avi och hämtade ut kortet. Men då har jag slarvat bort pappret med pinkoden man behöver.... blir såå trött.

Och genit kommer på att det slängde jag nog i papperskorgen nyss, så det ligger nog i påsen och är täckt med räkskal eftersom Gurra o Linn gör smörgåstårta.. KUL Jag dum som jag är gräver men kommer på att om papprena skulle ha slängts så skulle de va blöta i fördärvet... usch vad äckligt.

Så är jag arg på mig själv som överkonsumerar sakér som jag inte behöver o har 100 obetalda räkningar o är skyldig en vän 500.. haha en överdrift men ändå.. mår inte bra när allt är kaos..

Lika dant ser huset ut som bajs o jag ska städa imorn innan päronen kommer hem från grekland och Pappa fyller 55... fixa present till han måste jag med.. OJ oj oj.. och har skolarbete som hänger som jag inte pallar med!

Puss och Amen!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nästa vecka blir nog bättre lilla jenny =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback