Monty Phyton

De är bra faktiskt hehe=) När jag var liten tror jag mest jag tyckte de va tråkiga för att jag inte hann med att läsa texten hehe=)
De har iaf genomsyrat min långhelg lite,. Danne o jag o några av hans militärfolk kollade på "The meaning of life" där i deras stora filmsal=) Den va skoj, and now, the middle of the film. hehe. Och sen igår va jag och Dany hos Gucci o Linn och käkade taco=) O kollade på "The holy grail" klockrenast var kokosnöts hästarna, häxan och the nights who say: Ninini ni..

Senare på kvällen körde vi hem 4 fulla medelålders från Cupolen. Hahaha säger jag ... Först skulle de sitta 4 i baksätet , men Gunilla lägger sig där bak o säger: Jag kan va hunden, vov, vov! 
Pappa: Gunilla känner du dig som bagage nu?
Gunilla: Jag är bagaget.
Senare när vi ska lämna Gunilla o Björse så Säger gunilla:
Ni kan ju få ta lite äpplen o päron från oss om ni vill?
Pappa: Jag kan ta lite björkfrö för det har jag inte hemma. (hehe)

Väl hemma ska pappa visa Danne o mig hur det ser ut i källarn , vi går med o han pratar om sina planer. När jag tröttnar o börjar gå säger han: "Sen har jag ett triumfkort här i fickan"! (hehe vi tänker nåt med bygget kanske)-
-Skivor frånm de som spelade ikväll!=)

Haha så tokiga o så osammanhängande.


Kommentarer
Postat av: Tessan

hahahhaha! dina föräldrar är ju för roliga. nu vet du vad du har att se fram emot om tjugo år när det är du som blir hemskjutsad av dina barn =p

2009-10-03 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback