I väntan..

På en extrainlagd föreläsning sitter jag här.. Ska handla om typ genus på behandlingshem, det blir nog bra=). Iaf känns det som att jag inte skulle pluggat så mkt i eftermiddag om jag åkte hem istället. Igår hade vi salstenta, det kändes halvdant för att en av frågorna var sjukt snäv och jag kunde inte svara på den. Jag trodde inte ens den fanns med i litteraturen, och skrev det i tentan att om den bara har varit med på föreläsningar så är det dåligt!

Hehe, när Kristin och jag kom hem så var det ändå ganska framträdande i ett kapitel, så jag hoppas på att jag inte får några minuspoäng nu:P.. aja, hoppas på G, orkar inte göra om. Har dock inte fått nån omtenta än så det kanske är på tiden,.

I övrigt är jag glad!=) Dels för att Olivia kommer hem ikväll! Jag ska spela badminton ikväll! Samt att det blir myskväll imorn med halva Pärlsocer och olivia=). Saknar Danne med, få seen på lördag iaf=)

If the little frog really loves you it will come back to you.

puss o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback