Bra helg!=)

Japp kan inte bli annat när man avslutat en kurs och inte ska behöva plugga! I fredags tog jag det bara lugnt, åt gott och tittade på tv:).

I lördags var det mys/fest med Lollo, vi bastade, käkade stånken och förfestade hos Stefan=). Därefter blev det Platå, och vi var nog sådär lagom runda under fötterna när vi kom dit. Väl där så träffa vi min gamla klass kamrat Christian Engstrand (2a målvakt i LHC) som va ute o firade segern. Det va trevlans, men det värsta va att de bjöd på champagne och det blev farligt,. . speciellt som toan va låst när vi kom dit höhö.. Lämnade Lollo när hon hittade en trevlig människa att "prata med" och stod på dansgolvet själv i 5-10 min kanske..
Sjukt va tid det ska ta för en kille att ta tag i en:P Men precis när jag tänkte gå fram själv,
grabbades jag av en trevlig dansant fransman som räddade sista delen av natten innan de stängde.

Men överlag var allt jätteroligt =) dock så var dagen efter sådär.. trodde jag skulle växa fast i sängen, men i ren protest följde jag med mamma och moster till Friskis och Svettis.. Där va jag och bara folk 40-50 + typ.. Det var faktiskt lite småjobbigt,.. haha då är det illa -> konditionsträning nästa!  Speciellt om jag ska slå Johan på badminton på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback