Torsdag o pissregn!

Regn, regn o regn, det var vad min handledare på praktiken lyckades ta med sig hem från Turkiet...:P Suck=). Grattis till alla som springer/sprang Blodomloppet och till mig som planerat att cykla 4 mil.. :P..
Jag fick simma istället, simma 80 minuter i streck, rätt nöjd med mig själv nu=).

Igår va skönt att få prata av sig med Dany, även om det inte blir vi igen så ville jag att han skulle veta att jag har starka känslor förn och att jag tycker det är trist att det blivit som det blivit.. mestadels pga mitt självcentrerade liv.. Det är lätt att vara typ efterklok, eller fatta senare vad man gjorde,. Minimera förhållandet och Daniel ..illa är det..

Aja .. man får ju stå sitt kast. Imorn ska jag oplugga o va mkt duktig! Sen träffa Cicci=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback