När livet förändras

Hopp då var jag tillbaks här igen:P

Daniel och jag har gjort slut efter 4 år och 9 månader. Det känns sjukt tungt och jag är allmänt ambivalent i mitt beteende och humör. Jag saknar honom, men har svårt att se hur det skulle kunna bli. Någonstans måste man börja att förtränga för att gå vidare men det gör så ont.

Tur att jag har alla fina vänner! Ni är underbara! Och alkoholen:P Den hjälper haha vad illa det låter. Göra dumma saker kanske är den bästa medicinen iaf? vad vet jag..

Festeriåret har också fått sitt slut vilket gör att jag har mer tid, så nu ska jag åter försöka blogga lite mer regelbundet.

Snart ska jag å träna fotboll med Annika med hennes nyfunna korplag=) det ska bli skoj, sen städa dagis suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback