Packa upp och packa ner

Kom hem från en välbehövd långhelg från Halmstad ikväll=). Den bestod av lite shopping, Go-cart (Danne vann, men han varvade mig bara en gång;P) Och så mycket tid på stranden och sköna kvällar. Vissa där det dracks alkoholhaltiga drycker och det blev t.o.m en utgång på lördagen. Det var trevligt men inte för mina fötter som inte alls gillade att vara i mina nya skor.

Imorn blir det till att packa upp grejerna jag hade med mig, samt packa ner vissa av dem igen inför ännu en långhelg av slappa, shoppa och festa med Annika i Prag. Under helgen ska även Radka (en kompis från typ utbyte i högstadiet) och hennes pojkvän följa med ut. Det ska bli kul att träffa henne eftersom senaste gången var i 9an, känns också som mycket välbehövligt att öva på den rostiga engelskan.

Daniel och jag är tillsammans igen men tar det lugnt och känner efter fortfarande om det känns bra. I övrigt är inte världen rättvis och jag blir lite trött på att vara bortprioriterad ibland.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback