En trevlig helg, en sån som alla önskar

Fredagskvällen blev lugn. Laddande inför Tjejvättern på lördagen, vi laddade med glass med jordgubbar och Talang:P, cicci, mamma, pappa, jag, Gunilla och Björn.

Att cykla var sådär kul i kallt höstväder typ. Det regnade också första 2 milen och då blev man mycket kall. Det torkade iofs ganska bra tills vi va i mål, men tårna var kalla som isbitar då och jag lät de torka i den stundande sol som var då. Fy fan för att cykla på Omberg, det var riktigt jobbigt. Det stod några barn och hejade på också i början av backen, de: Snart är det nerför!
Men det va typ 20 gånger så mycket backe uppför innan man kom ner, jag är riktigt stolt för att jag orkade cykla uppför hela backen, många gick. Jag gick i mål på ca 3 timmar och 40 min (10 mil), är riktigt nöjd eftersom jag cyklade på 4 h förra året då det va 9 mil.

Sedan kom vi hem typ halv fem och jag duscha och la mig en stund för att ladda inför Ciccis fest ggr 3! =) Det blev en riktigt lyckad kväll. Både hemma hos Cicci och ute hade jag jättetrevligt och träffade många kändisar:P. In åkte jag i Skuffen med Jönsson haha, det var galet om något.

Snart kommer lollo hem, och imorn ska hon jag och Olivia gå på stan=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback