Träffat Tuva, Johanna och hennes nyfunne Micke!=)

Japp det har jag gjort idag=) Vi åkte till Söderköping och Smultronstället:) Det var najs och vi han det innan de här dumma mörka molnen kom igen...:/
Kul för Johanna att hon hittat en kille =) Han verkade trevlig och de hade tydligen pratat på msn sen några år tillbaka. Imorn ska jag vara barnvakt åt Tuva med =) Det ska bli kul och jag tror att det behövs så hon känner igen mig senare med.

I helgen hade jag Utflyttningsfest=) Det var trevlans och det kom rätt många, även om det inte blev så många som jag tänkt.. Tycker dock det är dålig stil att säga att man kommer och sen inte höra av sig. men men. Utgång blev det med till Platens och Platå =) Blev endel shakeande, men kunde blivit mer. Lollo skulle hem halv 2 och Hanna o hennes vän försvann.. Så jag åkte hem med sista bussen. Men bror och 5-6 andra höll fortfarande igång i min lägenhet =) Och de gick inte förrän 03.40:P..

Nu äre Sims time, och sen ska jag läsa om Lisbeth Salander! Diggar na'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback