Måndag och ledigt!

Det är gött äre, som min helg... Man blir lite veckovild när man jobbar mycket. Som härom dagen så satte jag mig vid msn, och bara 5 personer var inloggade vid 21-22. Jag bara va? klockan är inte 8 på morgonen. Men så kom jag ju på att det var lördagskväll och att jag va typ ensam om att sitta själv o tvungen hålla mig nykter;P

Jobbet går rätt bra men det är väldigt tålamodsprövande. När en brukare är i 2 årsåldern i utvecklingen psykiskt och tjatar om och om igen med samma ord. Man blir tokig och inte lika glad efter ett tag, ..vänta, v'änta , vänta, vänta,...sen sen sen sen, sen då? typ så. Men de är ack så mysiga när de vill oxå.

I natt kommer Danne o väcker mig, =) Kul för först skulle han inte komma förrän 25/7. Jag har förövrigt under kvällen pratat med mormor på tele i 20 minuter! Det blir dyrt haha... Och under tiden gjort en ploj-bastkjol i plast. Sedan fick jag rycket och gjorde småkakor som blev smått brända och smaklösa. Trots mkt kakao, kanel och kardemumma haha jag blandar som en galning. Kul med undersökande arbetssätt..
Imorn ska vi halvsova hela dagen och bara mysa:)

puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät som en himla blandning i kakorna :D De måste ju smakat något iaf! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback