Jobb å sånt

Hopp då har man kommit hem från ännu en grymt skön och trevlig långhelg i Tjeckien med Annika. Det blev en del softa, en del kultur, billig öl och en hel del shopping. Nöjdast är jag med min väska som är en kokosnöt hehe :P lite Crazy sådär. Vi var ute en gång med på en helt okej club där det kändes som det var mest folk från andra ställen än Prag. Vi träffade trevliga tyskar och spralliga tjejer från Mexico samt jobbiga typer från US army:P.. Men de såg ut att ha kommit direkt från LAN, de flesta av dem. Mkt dans och nöje, jag lärde många snusa där tihi, måste föra svensk "kultur" vidare!=)



Idag skulle jag jobba 5 timmar men det blev 10 istället eftersom en annan vikarie inte kände sig bra,. Vi gick på bio med brukarna samt käkade på Steves, då är det inte fel att jobba=)!  Vill träffa Lollo snart den lilla lusen, och Olli! Förövrigt är jag redan uppspelt inför min utflyttningsfest! Den kommer bli värd:)

sooo lo0ng suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback