Helgen v.33:P

Japp det har varit full fart, har varit konstant aktiv från Onsdagen till Lördagen , jobbat och hållit på att flytta o grejer. Man märker inte hur det tar på en tills förns några dagar efter då man bara vill sova hela tiden.

Var sur på Danne en sväng pga ett litet missförstånd, åh bara kände jävla karlar.. Men så går
det nån timma från det att jag träffan igen så blev jag glad. Vi har haft en riktigt mysig o kär helg=)
Är så glad för hans skull med, att han vet vad han vill och trivs på Karlberg i Sthlm. Fria resor har han
hem på helgerna , det är fint. Det sjuka är att även jag får en fri resa till honom per halvår, då
det är bal eller någon större fest=) Ska bli kul att ha balklänningen igen, ska va vinterbal sen tror jag
.. Det jobbiga är bara att komma i den, måste fan börja springa igen.

Sista dagen på jobbet kändes lite vemodig, men får jag inget jobb där nån dag på flera månader ska jag nog o hälsa på dem nån söndag typ. Jag bjöd på glass, och fick flera kramar av brukarna samt en teckning=). De är så söta. Blir
som ens andra hem, lite som ens andra eller ska jag säga tredje familj:P.

Känner mig inget motiverad till att börja plugga igen imorn,... Det enda som ska bli kul är att träffa kompisarna igen och att festa med dem igen=). Nu väntar Munchen Hoben snart=) ska bli grymt kul.

C'ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

missförstånd?

2009-08-22 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback