Onsdag

Hej hopp.

Nu har jag haft ett halvslappt rättsfallsseminarium, skönt att få det ur världen. Annars äre la okej är lite skum i magen och har svårt att få tummen ur arslet o göra viktiga grejer.

Lite irriterad blir jag med på jobbet när jag städar och föräldrarna som grovsopar är sjukt söliga, så är det nu. En pappa som är värsta curlingföräldern med bir så trött. typ:

Barnet: Paaaappa!
pappan: Ja hjärtat
Barnet: Paaaappa kom!
pappan,: hjärtat jag kommer snart.
Barnet: PAPPA NU!!!, PAPPA; PAPPA ;PAAAAAPPA!
(Jag bara åh gud jag drar till ungen snart kan han inte säga ifrån)
Pappan kommer direkt och "underhåller ungen)

Fattar inte hur sånna ungar ska klara sig i framtiden när de bara får som de vill om de skriker högst, och hur det ska bli när de ser att livet typ handlar om att kunna tackla motgångar..
Hehe rädd att jag ska bli värsta hitler mot mina, men det är en annan historia.

Längtar till helgen ska bara va i Linghem o myyysa!!!=D

so long flaggstångsknopp?

Kommentarer
Postat av: Lollo

när jag städa dagis va de bara söta barn.. som snällt pratade med sin mamma medans jag sopade golvet.. barnen bara pekade på mej och sa "mamma vad heter han?" ..joo dumma jävla ungar.. jag är en mkt söt flicka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback