Helgen=)

En trevlig, alldeles lagom helg! =)

slappa o mysa med lollo och mormor och hennes väninna Käääthy:P i fredags gott käk och sen såg vi på Mamma Mia som var lika mysig som alla säger =).

Igår var det tjejkväll i Linghem, jag mamma , lollo och Gon bastade, åt gott och sjöng Sing Star=). Laddade upp med 2 öl i bastun och sen en fenomenal drink som var gjord av moa:) :P... laddade lite för mkt visade det sig sen in på småtimmarna hehe. Senare gick vi till fredrik o festade med pöjkarna, som senare ledde till Platens. Och rätt vad det är vid ett snåret så hör jag typ bara: Jenny din mamma! Så va hon och Gon där, hehe =) blir lite chockad men det va kul.

Mamma och jag shakade en stund och folk glodde lite misstänksamt men leende,. men fattar inte att de slapp in utan att betala med , galna de där syskonen. Det va roligt där men vi var nog lite för fulla och trötta vid 2.30 Lollo och jag för att följa med 2 killar på efterfest, varav den ena -"Var i Linköping för sista gången på aslänge"! Och därför måste vi följa med , eller nåt i den stilen. Men icke istället blev det att vänta på Herr Larsson och sen grab a cab,.

Imorn natt kommer Daaani hem=)

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback