Pussel!!!

Numera kommer min blogg bara handla om uppdatering av Dannes och mitt pusslande, jag fick nämligen i gemensam julklapp ett pussel med 13 200 bitar bitar! =) Det blir ca 292 cm x 135 cm stort hihi. ( Detta kommer finnas på Dannes och min Herrgård sedan, för det krävs något sådant för att ha en sån vägg att ha det på. he ) Det kommer en vadslagning om hur lång tid det kommer ta, vill man vara med så får man höra av sig till mig, man vinner att bli bjuden på bowling eller minigolf samt en glass hihi! Missa inte.

pusslet består av 6 olika delar med ca 2200 bitar i varje, här följer bilder på pusslet, som helhet, den biten vi håller på med nu som färdig och så långt som vi kom de första 4-5 timmarna. Mycket nöje!

-||-






Kommentarer
Postat av: amanda

hahah fyyyyyfan, helt omöjligt med allt det ljusblåa!! men you can do it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback