Old life

Ja det är jag tillbaka i och det känns inte alls så dåligt=) Gillar Linghem ändå springa i skogen är nåt jag börjat med nu, så skönt o sen typ träna lite vid stockarna hehe gratis och lika bra som gym, hehe kanske inte riktigt men nästan. =) Idag var vi o spelade badminton med =) Lollo, jag, Johan, Christian och Erik W. Det var skojigt och jag fick en såndär härlig nostalgi-känsla fast samtidigt lite plågsam känsla, när jag gick in i Himnaskolans lokaler.

Var med Lollo i tisdags med=) Är glad att vi ses mer ofta nu, saknade henne så dant i somras och känner mig liksom inte hel utan henne. pöss.

Är så glad att jag har så fina vänner sedan tidigare,. Lollo, Olivia, Annika, Jonna, Johanna, Tess och Cicci =)Tack för att ni finns! Ni är för feina.

Kursen nu gillar jag åt PBL hållet och man får tänka själv tillskillnad från de flesta andra kurser. Jag är så glad för att jag tagit mig i kragen och bokat mitt första egna/ensamma studiebesök till imorn, det blir spännande men samtidigt lite pirrigt då det är fritt och jag bestämmer innehållet typ.

Sen blire party till helgen för ovanligheternas skull, men jag är pepp o hoppas det blir lajbans.

puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Lollo

pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback