Finsittning, filmkväll och stundande 50-årskalas.

Aa vars finsittningen var trevlig, trots att vi i PärlsoCeR inte fick sitta vid varandra som vi hoppades på... Men jag Kristin och Skalle (Andreas, gamla festeriet för miljövetarna) höll ställningarna vid vårt bord. Kvällens kommentar var iaf " Det var bättre på vår tid" =) Det var bättre förr , haha vi höll på som pensionärer men det va skoj. Utlovade bilder:
jajje.  aa då.

I torsdags hade Tessan jag och Lollo lite filmkväll hemma hos Tess. Det var trevligt och mysigt,. Tessan gör stans godaste Brownies så är det bara =)!. Annars var det chips, morötter, gurka o dip=) mm. Träligt bara att Holiday filmen blev hackig, men den får jag hyra lr så och se, för den verkade mysig=).

Nyss var jag hemma hod Thorns och åt "smörgåstårta på sängen" Dannes pappa fyller nämligen 50 år och vi var 14 som gick in och sjöng för honom på morgonen haha =) Vissa har det bra. Han va i centrum kan man säga. Om några timmar ska jag göra mig fin för att gå dit igen, usch orka va trevlig;P Kommer va kanske 40 pers.

pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback