Tentaångest

Japp, det är det denna vecka handlar om och helgen, svårt att koppla av liksom när man ska ha salstenta på ca 750 sidor som man ska kunna typ utantill... Jo med det här känns bra.. inte.

Förra helgen var jag med Daniel på Karlberg, vi var på Mässdans lr vad de kallar det=) halloweentema var det, jag var nasse och danne uppblåsbar clown, det var riktigt skoj o vi dansade rätt mkt. Innan det fick jag även möjlighet att testa deras hinderbana, det va kul, men jobbigt för en otränad... slog i knät ett par gånger med så fick ett blåmärke, buuhuu:P

Snöat har det ju gjort med i 2 dagar , inget som fått ligga kvar dock, så nu är det väl ultimat 7 grader och lera..:(

Ikväll blire att gå på spex med några vänner och kanske titta förbi på en fest, alt. hem o kolla idol.. hehe så nerdig jag är. Imorn är det Socionom sittning med temat "lite ful i kanten" är inte riktigt klar över vad jag ska göra än, tror det står mellan en ful brosch, en ful strumpa eller knullruffs som Lollo tyckte=).

Förövrigt är Lollo en väldigt gullig person som lånar ut klänningar till mig! Lyckligt lottad som har en sån kusin, och så tycker hon min stjärt är nice! de ni! hihhi

Kommentarer
Postat av: Lollo

din stjärt är niice! :D

Postat av: Tessan

jag lider med dig vännen! själv har jag suttit o pluggat 24 timmar totalt denna helgen. inte det minsta kul...men det lönar sig ju i slutändan =) hoppas att det går bra på tentan och att resten av livet rullar på. det låter iaf som att du har det bra



kramen!

2009-11-09 @ 01:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback