Tisdag dårå!

Igår käkade jag med Cicci på stan och kollade en sväng med=) Det var väldigt trevligt och sjukt bra väder. Sedan städade jag en sväng och sedan kom Danne o hämtade sina saker. Fattar inte varför det måste vara så jobbigt och att jag måste bli sån, kunde inte sova bara för att jag blivit sentimental innan... suck!

Idag har jag vart på Soc, pluggat hemma och snart kommer en människa från Stångåstaden och ska besiktiga min lägenhet,.. nu- powernap!

Sen cykla 3 mil iaf om det inte åskar , och sen antagligen åka till Gurra o Linn och glo på desperate!
Jenny is in desperate need of company indeed.

Ps. har lagt över bilder nu till datorn som kommer finnas på facebook till helgen iaf har jag lovat mig själv! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback