Regina spektor:

Var mycket bra, sjukt musikalisk=) ! Trodde det kunde bli lite småsegt eftersom hon mest sitter vid pianot, men var underhållande hela vägen och tiden bara gick=). Det var en rolig dag innan med då jag o lollo gick runt på Stockholmet, hon hittade en tröja och jag en kjol som jag nu köpt=)!.
Var en läskig tant där med som gick o typ skrek förbannelser efter folk.. läskigt med psykiskt rubbade..

Idag var jag på stan med Jonna, det va nice, rätt länge sen vi sågs nu! =) Köpte julklapp till mamma, småklappar till julklappsspelet och en liten till Jollie. Nu är det bara gubbarna kvar!,.. det svåraste,.. men men..
Hittade även en rätt fin klänning på en antik affär typ för 80 spänn !:) Behöver bara möjligtvis sys upp lite.

Nu ska jag slå in lite julklappar, läsa etik och sedan bara slappa o må bra=)
Funderar på att sluta blogga,.. övertala mig om vilket som är bäst!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback