Lööörda!

Jajjemen. O snart blire Norrköping o inflyttningsfest och sen Luciakraballen på det=)! snacka om fullpott.
O så har jag fyllechaffis av bästa Johan också=)! Detta kan bara gå på ett sätt.

Fick förresten G på uppgiften, precis på G gränsen hamna jag, men guuu va skööönt det va.

Idag va jag på stan en snabbis, förstår inte att jag va tvungen att åka till systemet i city tjugo i 14, kön var över halva grändentorget typ,.. jag bestämde mig för att åka hem o ta nåt av mor o far hehe. Blir så trött på julhandel o folk när man har brottom med, att folk inte kan GÅ! .. hehe... ska ha mer tid nästa gång jag ska på stan så jag hinner glo efter julklpappar med..

over and out! Lets go, ooout tonight! I have to goo oooout tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback