Då var det mer hektiska livet igång igen då..

Jajje. Läsa, föreläsningar, dagisstäd hinna med vänner o folk o festa=) Det tär på en , men oj så skoj det är.
Munchen Hoben var jag på i tisdags det va rätt kul, men kunde varit lite bättre musik och vore lite mer skoj om inte allt folk drog typ 23.30.. Men det var inte så konstigt egentligen för hörde efteråt att all öl och cider typ var slut vid 23. Riktigt mkt fylla måste det vart o folk måste verkligén ha hävt i sig.

Jag har nu dragit på mig, en förkylning host*svininfluensan* host. Trots detta är jag jättepepp inför kvällens fin-sittning,. Det ska bli så kul att göra sig i ordning med finkläder o det=). Dock ska jag va utklädd till bil under spexet och den kartongen/bilen kan bli lite otymplig att ta in på Trappan... hm och inte värsta bästa accesoaren till min outfit...:P.. + att jag har rött,blont och mörkbrunt hår nu, inte stilrent nånstans, men kul=)

aja, Det var nog dagens I-landsproblem,... bilder kommer förhoppningsvis upp från detta event inom snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vill se bild på håret! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback