Mondays

Idag har jag varit rätt flitig jag har hunnit ta ett bad och testat min nya lysande badanka, hunnit plugga lite, gå en kortsväng på julmarknad annordnad av ett dagcenter med Jonna, även lunchat med henne och tittat lite på stan.

Sedan åkt till Norrköping för att marknadsföra Lucia Kraballen lite =) och då lyckades jag även tappa bort mobilen, eller glömde på bussen och som tur var låg den kvar så kunde hämta den på stångåbuss=). Jag har gud med mig! tihi.. Hann även åka hem till Linghem och käka med päronen, kopiera en bok och se på roliga klipp med katter på youtube samt lyssna på gamla Hassan inspelningar=)..

snart kommer Daniel och överraskar mig,. hihi, men först lite studerande,.

hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback