Pubtömning på Trappan ha!

Igår var jag på Inflyttningsfest hos Rindi, med typ socer och en del andra trevliga människor. Det var lite lagom som förfest och trevligt var det med...
Men när vi kom till trappan var det sjuukt lång kö, brukar aldrig vara det och jag stod där och frös i typ 50 min.. va
ganska sugit, så jag gick därifrån till 1.00 tåget när vi började klämmas i kön.

Ringde brorsan som var på Lorient och åkte dit mellan 2 o 3 typ=) det var 90-tals tema och helt klart värt. Dansade som galna , fast gurra och alex va mest galna som höll på att dra till varandra på käften för att det va roligt typ.. :P.. killar..suck.
Sen kom snälla danne och körde oss hem till solvändan=)

nu är jag bakis och inte städ sugen, men måste till Minigiraffen lik förbannat..

kraaamar


Kommentarer
Postat av: your ass grass

Livet är surt när man måste jobb för att kunna leva:/

2008-12-14 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback